Tarikh  19 Jun 2024
 Masa :

 3.00 petang - 4.00 petang

 Peserta : 5 orang
 Lokasi : NADI Kg Serting Ulu

Aktiviti:- 

NADI telah mengadakan kelas Canva untuk mencipta logo perniagaan dan juga iklan perniagaan.
Tarikh  08 Jun 2024
 Masa :

 3.00 petang - 4.00 petang

 Peserta : 10 orang
 Lokasi : NADI Kg Serting Ulu

Aktiviti:- 

Aktiviti ini dijalankan untuk meluangkan masa bersama peserta.
Tarikh  03 Februari 2024
 Masa :

 3.00 petang - 4.00 petang

 Peserta : 20 orang
 Lokasi : PEDi Felda Titi

Aktiviti:- 

Hari Terbuka Komuniti (AKRU 2023) diadakan bagi mempromosi Pusat Ekonomi Digital (PEDi) kepada masyarakat, mengukuhkan hubungan antara PEDi dan komuniti, agensi awam dan swasta, serta usahawan dengan Pusat Ekonomi Digital (PEDi) supaya berterusan. Memberi makluman dan promosi perkhidmatan baru dan akan datang. Memberi peluang perniagaan kepada usahawan tempatan melalui pembukaan gerai-gerai usahawan. Menambah keahlian baru PEDi.
Tarikh  02 Februari 2024
 Masa :

 11.00 pagi - 12 tengahari

 Peserta : 10 orang
 Lokasi : PEDi Felda Titi

Aktiviti:- 

Hari Terbuka Komuniti (AKRU 2023) diadakan bagi mempromosi Pusat Ekonomi Digital (PEDi) kepada masyarakat, mengukuhkan hubungan antara PEDi dan komuniti, agensi awam dan swasta, serta usahawan dengan Pusat Ekonomi Digital (PEDi) supaya berterusan. Memberi makluman dan promosi perkhidmatan baru dan akan datang. Memberi peluang perniagaan kepada usahawan tempatan melalui pembukaan gerai-gerai usahawan. Menambah keahlian baru PEDi.
Tarikh  02 Februari 2024
 Masa :

 4.30 petang - 5.00 petang

 Peserta : 20 orang
 Lokasi : PEDi Felda Titi

Aktiviti:- 

Hari Terbuka Komuniti (AKRU 2023) diadakan bagi mempromosi Pusat Ekonomi Digital (PEDi) kepada masyarakat, mengukuhkan hubungan antara PEDi dan komuniti, agensi awam dan swasta, serta usahawan dengan Pusat Ekonomi Digital (PEDi) supaya berterusan. Memberi makluman dan promosi perkhidmatan baru dan akan datang. Memberi peluang perniagaan kepada usahawan tempatan melalui pembukaan gerai-gerai usahawan. Menambah keahlian baru PEDi.